پلتفرم اینرژی

جامع ترین پلتفرم فروش تجهیزات حوزه سوخت، انرژی و صنعت

پلتفرم اینرژی

جامع ترین پلتفرم فروش تجهیزات حوزه سوخت، انرژی و صنعت

خرید تجهیزات ابزار دقیق در فروشگاه اینترنتی اینرژی


خرید تجهیزات ابزار دقیق در فروشگاه اینترنتی اینرژی

احتمالا برای شما هم این مورد اتفاق افتاده است که هنگام خرید تجهیزات ابزار دقیق، با طیف گسترده ای از محصولات، مواجه شده باشید. این موضوع باعث می شود که شما تا حد زیادی برای خرید تجهیزات ابزار دقیق مورد نظر خود، سردرگم شوید و در انتخاب محصول مناسب و متناسب با نیازتان، به مشکل بخورید. اگر شما هم به دنبال یک مرجع مناسب و کامل برای کارشناسی و معرفی تجهیزات ابزار دقیق هستید، پس توصیه می کنیم که حتما تا آخر این متن با ما همراه باشید.

دپارتمان فروش تجهیزات ابزار دقیق اینرژی

شرکت اینرژی با همکاری گسترده با تمامی فعالان اصلی صنایع در حوزه ابزار دقیق، اعم از تولید کنندگان داخلی و خارجی، تامین کنندگان و بازرگانان، توانسته طیف وسیعی از محصولات ابزار دقیق، را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری، نسبت به خرید تجهیزات ابزار دقیق مورد نظر خود، اقدام کنند.

تجهیزات ابزار دقیق، مناسب انواع کاربری های صنعتی

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که تجهیزات ابزار دقیق، دقیقا چه کاربردی دارند و در صنعتی که مشغول به فعالیت در آن هستید، این تجهیزات چه نقشی ایفا می کنند. تجهیزات ابزار دقیق اینرژی می توانند برای تحلیل های مهندسی عملکرد یک ماشین یا فرآیند صنعتی، پایش فرآیند های صنعتی و مشاهده نحوه کارکرد سیستم و همچنین، کنترل خودکار فرآیند های صنعتی، مورد استفاده قرار گیرند. با خرید محصولات ابزار دقیق، شما می توانید به راحتی فرآیند های صنعتی خود را مدیریت و کنترل کنید و با کاهش خطاهای عملکردی، بهره وری سیستم خود را بالاتر ببرید.

2

طیف گسترده محصولات اینرژی

یکی از مهم ترین اصول مشتری مداری، ارائه طیف گسترده ای از محصولات و زیر دسته های آن است تا مشتریان بتوانند با حق انتخاب گسترده، نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کنند. فروشگاه اینترنتی اینرژی در حوزه خرید تجهیزات ابزار دقیق خود با ارائه طیف کاملی از محصولات از جمله: پوزیشنر، تجهیزات اندازه گیری، عملگر، کنترل ولو، کنترلر، مدار واسط، شیر برقی، واحد مراقبت پنوماتیک، شیر هیدرولیکی و شیر پنوماتیکی توانسته است بخش زیادی از نیاز مشتریان را در این حوزه پوشش دهد. در ادامه می توانید نگاهی کوتاه و اجمالی بر تجهیزات قابل ارائه توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی داشته باشید:

  • عملگر: اینرژی در این حوزه در نقش تامین کننده و وارد کننده بهترین برند های دنیا فعالیت دارد و سه نوع عملگرهای الکتریکی، پنوماتیکی و هیدرولیکی را ارائه می کند. البته که عملگرهای پنوماتیکی از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار است. از جمله برند های قابل توجه اینرژی در این حوزه میتوان به مواردی همچون مگاولو ترکیه، فستو آلمان و والبیا ایتالیا اشاره نمود.
  • پوزیشنر: پوزیشنر ها جزو پرفروش ترین تجهیزات ابزار دقیق هستند که توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی در چهار دسته: الکتروپنوماتیکی، الکتریکی، پنوماتیکی و دیجیتال قابل ارائه هستند و نوع الکتروپنوماتیکی آنها از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار است. از جمله برند های مطرحی که اینرژی در این حوزه با آنها همکاری دارد می توان به مواردی همچون سامسون آلمان، ABB فنلاند و روتورک انگلیس اشاره کرد.
  • تجهیزات اندازه گیری: فروشگاه اینترنتی اینرژی در نقش تامین کننده،وارد کننده و برای برخی محصولات در نقش تولید کننده فعالیت دارد و تجهیزاتی همچون: ترانسدیوسر، ترانسمیتر، سنسور، گیج و لیترشمار را تحت دسته تجهیزات اندازه گیری در دپارتمان تجهیزات ابزار دقیق، به فروش می رساند. در این حوزه اینرژی با برند های مطرحی همچون اندرس هاوزر سوییس، ویکا آلمان و گس پاسا اسپانیا همکاری دارد.
  • کنترل ولو: کنترل ولو های یکی دیگر از تجهیزات ابزار دقیق فروشگاه اینترنتی اینرژی هستند که بر اساس نوع عملکرد، به سه دسته کنترل ولو خطی، کنترل ولو دورانی، کنترل ولو دیافراگمی تقسیم بندی شده اند. در این زمینه، اینرژی برند های مطرحی همچون سامسون آلمان و ماسونیلان و فیشر آمریکا ارائه می کند.
  • واحد مراقبت پنوماتیک: یکی دیگر از تجهیزات پرفروش و محبوب اینرژی در حوزه تجهیزات ابزار دقیق، سیستم های مراقبت پنوماتیکی است که به صورت پیش فرض به صورت سه تکه و در حالت سفارشی سازی شده به صورت دو تکه نیز قابل ارائه هستند. از جمله برند های مطرحی که در این زمینه اینرژی با آنها همکاری دارد می توان به مواردی همچون فستو آلمان، SMC کره جنوبی و فیشر آمریکا اشاره کرد.
  • شیرآلات: یکی دیگر از حوزه های فعالیت اینرژی در زمینه تجهیزات ابزار دقیق، دسته شیرآلات است. فروشگاه اینترنتی اینرژی تامین کننده و وارد کننده انواع شیر های برقی، بوبین های شیر برقی و انواع شیرهای پنوماتیکی و هیدرولیکی است و در این زمینه با برند های مطرحی از جمله بروکرت آلمان، ODE ایتالیا و نوجیکس کره جنوبی همکاری دارد.

به روز ترین برند های جهانی در فروشگاه اینترنتی اینرژی

حوزه تجهیزات ابزار دقیق، متشکل از محصولات صنعتی زیادی است که تحت برند های مختلفی عرضه می شوند. فروشگاه اینترنتی اینرژی با گردآوری بهترین برند های جهانی از کشور های مطرحی همچون، آمریکا، آلمان، فنلاند، دانمارک، اسپانیا، ژاپن و چین، در راستای تحقق بخشیدن به ارائه محصولات با بالاترین کیفیت جهانی به مشتریان، گام برداشته است.

3

خدمات پس از فروش، مهم تر از فروش

با توجه به تخصصی بودن محصولات در حوزه ابزار دقیق، همواره یکی از نگرانی های مشتریان، خدمات پس از فروش مناسب، نصب و راه اندازی و ارائه گارانتی معتبر برای محصولات است. فروشگاه اینرنتی اینرژی، با ارائه با کیفیت ترین محصولات و ارائه خدمات پس از فروش واقعی، بعد از پروسه فروش نیز، همواره مشتریان را همراهی می کند و در راستای جلب رضایت حداکثری آنها، گام برداشته است.

ارتباط با اینرژی

همراهان اینرژی می توانند به یکی از شیوه های زیر با کارشناسان مجموعه برای دریافت خدمات مشاوره، خرید و خدمات پس از فروش در ارتباط باشند.

آدرس:

دفتر مرکزی : تهران، سید خندان ، سهروردی شمالی ، خیابان حاج حسنی ، پلاک 3 ، طبقه 2 ، واحد 3

شعبه اراک : استان مرکزی ، اراک ، خیابان خرم ، کوچه ایثار ، پلاک 8، طبقه 4

کارخانه : استان مرکزی ، اراک ، شهرک صنعتی حاجی آباد ، خ صنعت ، انتهای کوچه شقایق ، پلاک 25

آدرس وبسایت اینرژی:

www.inergy.ir

ایمیل:

info@inergy.ir

شماره های تماس:

021-88522276

021-86121894

(فکس داخلی 5)

شماره واتساپ:

09912055724

خرید تجهیزات ابزار دقیق در فروشگاه اینترنتی اینرژی

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد